Jag tror knappt att det är sant...

Och jag är lite rädd för att faktiskt skriva det här... För då blir det på riktigt. Det känns som i en dröm. Och jag är rädd för att den magiska drömmen ska ta slut. Jag är livrädd för bakslag. Jag vill inte att herr Murphy ska komma hit och förstöra. Först "radiobilarna"! Sen det här! Det är lixom alldeles för bra för att vara sant!

But here goes nothing...

Det älskade lilla Luddet kan SITTA!! Inte jättelänge utan kanske någon minut som bäst. Eller två. Men det är helt fantastiskt. Helt jäkla otrolig superfantastiskt! Mitt älskade lilla proffs! Mammas älskade lille fighter! Som du har kämpat!! Hejja Luddet!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Yey! Hejja Luddet!



Och nu vill jag bara säga som så att om Luddet är minsta lik min M och några av hans kompisar så kanske Luddet lägger av med sittandet snart och lär sig nåt annat ett tag. Men det betyder inte att han inte KAN sitta längre, utan faktiskt bara att han gör nåt annat ett tag, så kommer sittandet tillbaka sen. Så har M gjort. Två steg fram, ett tillbaka, två steg fram, ett tillbaka. Det verkar inte vara ett helt ovanligt beteende bland våra lite extrautrustade barn. Så misströsta icke!

Kram!

2010-06-08 @ 16:44:25
URL: http://iannashuvud.wordpress.com
Postat av: Luttradmamma

:o) Tack Anna för att du delar med dig! Känns skönt att höra för det där är något jag har oroat mig mycket för... Jag vågar lixom inte glädja mig riktigt åt framsteg för att det ibland, precis som du skriver, även går bakåt. Jag ska försöka se det som att han pausar lite bara... ;o)

2010-06-09 @ 08:38:42
URL: http://luttradmamma.blogg.se/
Postat av: Imsa

Heja Ludvig!!! Victor började sitta just före sin 2-årsdag och sen rumphasa vid 14 månader. Sen tog det länge innan han ställde sig upp, det gjorde han i december -09 då var han 2 år och 9 månader. När han var 3 år och 3 dagar tog han sina första steg!

2010-06-09 @ 23:16:26
URL: http://imsavimsa.blogspot.com
Postat av: erica

Heja heja, världens duktigaste lille Luddet :-)!

2010-06-10 @ 21:54:15
URL: http://www.kungenomajkis.blogspot.com
Postat av: Luttrad mamma

Imsa: Jag tycker att Victor är jätteduktig! Längtar, ser fram emot och hoppas att vi får en egen Victor "Blixten" McQueen som härjar runt på Bobby car...:) Måste bara fråga - började han rumphasa innan han började sitta?

2010-06-10 @ 22:01:07
URL: http://luttradmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0