Med risk för att låta gnällig...

... så måste jag bara säga att det är jättejobbigt att ha M här samtidigt som L ligger i sal. Det är självklart jätteskönt - men jag kan lixom inte koncentrera mig på någon av dem på något underligt sätt... det blir varken hackat eller malet om man säger så. M var gnällig hela kvällen igår - vi fick gå runt med henne i timmar i vårt lilla lilla rum. Fast hon sov bra i natt så det är ju skönt! Det känns pinsamt att hon skriker så mycket... jag vill ju inte att hon ska väcka hela korridoren!

Nere hos L idag. Det var en ny sköterska. Vi hade våra meningsskiljaktigheter. Hon hade ingen koll alls på L och jag tycker att har man hand om ett barn så ska det väl inte vara så svårt att sätta sig in lite i hans bakgrund...?

Tillbaks på rummet nu efter att ha ätit julbordsrester. M sover och jag I har gått ner till L. Han ska flyttas till LIVA nu, LångtidsIntensivVårdAvdelning. Jadu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0