Försöka sova...

Jaha. Nu ska jag visst försöka att sova. Har varit nere hos L och gett honom mat. Sen så har han skrikit och mått jättedåligt mest hela tiden. Jag är orolig eftersom han andas väldigt snabbt. Ett barn i hans ålder ska dra mellan 30-60 andetag per minut. Han brukar ligga mellan 35-45. Nu ligger han mest över 70, ofta 80 och han var uppe på 120. Hemskt! Sist han var så här så slutade han att andas och hamnade i respirator. Jag vill inte att det ska hända igen. Jag är så himla rädd för det!

Det är helt absurt att försöka sova när L befinner sig 5 våningar ner i en sjukhusspjälsäng. Så här ska det inte vara. Imorgon kommer I tidigt och så ska vi klä L i hans fina tomtedräkt som L:s farmor har köpt. Det ska bli fint! Hoppas att han mår bättre imorgon och att vi kan lämna sjukhuset båda två för första gången för att åka hem till I:s syster och äta lite jullunch. Hoppas att det går. Vi tar med oss M tillbaks hit så att alla i familjen i alla fall är samlade i samma byggnad även om M inte får träffa sin tvillingbror.

Jaha - godnatt dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0