Stapla klossar...

... har Ludvig kunnat göra ett ganska bra tag nu och han "passerade" kontrollen på BVC när detta skulle testas. Han har däremot inte staplat klossar så mycket, han tycker nog inte att det är så roligt helt enkelt.

I vilket fall som helst.

När Ludvig hade lunginflammation inhalerade vi mycket mycket mycket hemma. Många mediciner och mycket av allt gör att vi har ett litet medicinlager hemma i ett av förråden. När medicinerna sedan tar slut på det "vanliga" stället (läs mer om "det vanliga stället längre ner) fick jag gräva mig in i vårt lilla medicinförråd för att ta fram lite mer medicin. När jag stod där med ryggen mot Ludvig letade jag efter en kartong, tog fram den, och la den bakom mig osv. Så gjorde jag med alla kartongerna och jag hör liksom hur Ludde tar kartongerna och går iväg med dem. Tyst.

När jag vänder mig om ser jag en MÄKTA STOLT Ludde som glatt visar sin senaste kreation:






Duktig kille va!

Just det ja... "Det vanliga stället" är ett köksskåp som till hälften är fyllt med mediciner, sprutor, inhalationsattiraljer och annat knasrelaterat. När vi har vänner över på besök och tillsammans ska laga mat ser man liksom den där förvåningen i blicken när de letar efter ett durkslag men hittar allehanda sjukhustillbehör i köksskåpen.

Ovanligt för dem.

Vanligt för oss ;)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Så härlig han är. Man verkligen ser stoltheten i hans ögon!!!! Ha det så jättebra!!!!

2012-01-20 @ 20:44:55
URL: http://smith-magenissyndrom.blogspot.com
Postat av: LillaO

Sicken byggare han är :)

Gott att höra att det finns andra som har halva köksskåpen proppade med diverse knasprodukter:)

2012-01-21 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0