Utan att säga för mycket...

... kan jag säga att jag den senaste veckan har varit alldeles extra glad...!

Det som jag så innerligt önskat, det som jag hoppats på så länge, och det jag försökt att göra själv men misslyckats med - det har hänt...!

I slutet av förr-förra veckan fick jag ett mail, en kommentar till den här bloggen. Det var en kommentar från en mamma, och när jag läste vad hon skrivit fick jag gåshud på armarna och tårar i ögonen. Jag blev så fantastiskt glad!

Hon skrev att hon hade en liten flicka i ungefär samma ålder som Ludvig som hade samma kromosomavvikelse som vår fina Ludvig...! Jag blev så glad! Jag har själv letat och letat. Googlat ofta ofta. Pratat med habiliteringen och frågat genetikerna - men nej... de har inte kunnat hjälpa mig.

Jag är så oändligt tacksam för att hon hörde av sig. Det är så fantastiskt att veta att det finns någon mer där ute... att vi inte är ensammast i hela världen...!

Tack för att du hörde av dig! :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh så fantastiskt!!!! Det lönar sig uppenbarligen att blogga och söka sig tokig på google!!!!! Stort grattis att ni fick kontakt!!!!

2011-06-28 @ 08:39:24
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/cilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0