Det var ett tag sedan...

... jag skrev något på bloggen. Efter sommaren förra året skrev jag ett lååångt inlägg om hur fantastisk sommar vi haft - att vi faktiskt kom iväg på vår bilsemester till Ungern och hur bra allt gick. Jag skrev om våra fina barn som fyllt 1 år. Men bloggverktyget strulade och jag lyckades inte publicera inlägget... så jag la ner allt skrivande lite temporärt... eller ja, temporärt och temporärt... - ända tills nu.

Det har hänt alldeles fantastiska saker på många fronter hemma hos oss men ett år är lång tid och jag kommer inte kunna återge allt även om jag skulle vilja. En bild på våra gryn är väl en ganska bra början - på ett år har det hänt en hel del! Så här såg våra nationaldagsgryn ut förra året...

Och så här såg de ut i år!



Lite skillnad va?!

:)


Kommentarer
Postat av: anniz

Mosters sötnötar :D

2011-06-12 @ 22:23:52
Postat av: anniz

Skicka några bra kort på Ludde o Moa samt övriga kort du vill använda som header - så kan jag försöka göra en uppdatering :p helt på barnen "nakna"(dvs: inga händer som håller om :)

2011-06-12 @ 22:25:08
Postat av: Sandra Ahlsten

Goddag! vad intressant dina poster är! kommer verkligen att läsa på din blogg igen. (: Ha en trevlig vardag :p

2011-06-29 @ 14:07:34
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0