Besök idag!

Idag har MBD varit på besök! Faktiskt väldigt skönt att se en välbekant och vänlig människa för en gångs skull. Vi åt gräddstuvad pyttipanna och jag var uppe på familjevåningen i en timme innan det var dags att gå ner till L igen. I morgon är det vanlig vardag så jag hoppas hoppas hoppas att jag får träffa en läkare som faktiskt har koll och som inte säger "det får ordinare läkare ta"... jävla idioter! Ska L tex. ha ont i magen som en tok eller få en knasig dos av en medicin bara för att läkaren inte orkar sätta sig ner en stund och faktiskt ta reda på ett ordentligt svar?

Från och med idag är L:s rumskompis inte på permis längre så nu är det lite mer befolkat i vårt lilla rum. Ska upp tidigt imorgon för att vara nere hos L kl. 8. I tar hand om M i natt. M är så himla duktig som sköter sig så himla bra i vårt lilla rum. M och L - mina små troll!

Kommentarer
Postat av: anniz

läkaren är inte bra.

tur att lilla kudden kämpar på och boan är så snäll som hon är =)

2009-12-28 @ 02:31:36
URL: http://magyarisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0